Karácsony óta egyre többen jönnek hozzám Páros Stílustanácsadásra, ami nekem személy szerint az egyik kedvenc szolgáltatásom. Voltak nálam testvérek és anya-lánya párosok is, sőt még a legkisebb 6 hónapos hölgyike családtag is volt, hogy felmérte a helyzetet. Mivel nekem is van egy anyukám és egy nővérem is, nagyon könnyen azonosulni tudok az ő helyzetükkel. Nagyon vicces és egyszerre megható érzés részt-venni az ő élményünkben, ami egyben az én élményemmé is válik.

Mindig van egy extrovertáltabb és introvertáltabb fél ezekben a kapcsolatokban. Pont úgy, ahogy a nővérem meg én. Bár ha anya-lánya páros jött, akkor volt, hogy nagyon nagy hasonlóságot láttam, nagy egyetértésben tudták fokozni a hangulatot és a hangos nevetéseket. Ez is azt támasztja alá, hogy amit csinálok, az nem csak arról szól, hogy hogyan öltözködjünk jól, hanem sokkal mélyebb érzelmek is feltörnek egy-egy ilyen tanácsadás során.

Emlékfotó Rólam és a Nővéremről

Szeretem hallgatni mikor régi emlékeket idéznek fel eme pár óra alatt. A szinte mindig előforduló “anya hogy tudtatok minket olyan rémes ruhákba öltöztetni gyerekkorunkban, a mai napig sem értjük” mondatok vagy az “ugye megmondtam kislányom, hogy kár takargatnod a szép vékony alakod ezekkel a lógós kötött pulcsikkal”. Ezek az örökzöldnek mondható mondatok úgy látszik szinte minden családban előfordulnak. Tényleg vicces arra visszagondolni milyen ruhákban éltünk a 80-as 90-es években; a lila susogós melegítő, a fűzöld kötött pulóver, a színes szemüvegkeretek, na és azok a híres bakancsos ruhák – anya szerint úgy néztünk ki az utóbbiakban, mint az árvaházból szabadult szegény lányok.

Ma már azért sok minden más. A kereslet-kínálat aránya megfordult, a mostani fiatalkák mind divatosan tudnak öltözködni, nem próbálják a zenecsatornákon látott videóklippek outfit-jét több kevesebb sikerrel lemásolni.

Ma már olyan szolgáltatások léteznek, mint az enyém és még sok embernek nehéz azonosulnia ennek a hozzáadott értékével. Szerencsére ezerszer több lehetőség van dönteni és válogatni – ami sok embert megijeszt, mert úgy érzi, hogy mindent rá akarnak tukmálni. Holott csak neki kell alkalmazkodnia az új világhoz és dönteni, hogy mit enged be és mit nem. Manapság az nyer, aki a leghangosabban a legtöbb médián keresztül éri el a legtöbb embert. Így kvázi megalkudva az áldozat berohan a 70%-os akciót hirdető boltokba és vesz egy zsák ruhát, pillanatnyi örömet okozva magának és hosszútávú problémát a gardróbjának és a világ hulladéktárolóinak. Ha szeretnél Te dönteni, akkor lassulj le tudatosan, gondolkodj hosszú távon, ismerd meg magad jobban, ismerd meg a külső adottságaid és öltözködj kevesebb pénzből, tudatosan, stílusosan.

Plusz: nálam mindig a felszínre törnek az AHA élmények és sok esetben a “VouW” színek is –  illetve azok a bizonyos emlékek…